קייטרינג בתל אביב כשר למהדרין הרב מחפוד

כשרות לא צריכה להגיע עם התפשרות על איכות, מחיר וטעם. קייטרינג צ'ילי בכשרות הרב מחפוד שליט"א כשר למהדרין וגם טעים – פשוט ללקק את האצבעות. פנו אלינו בכדי לקבל תפריט מלא והצעת מחיר לאירוע שלכם.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

בשירות הקייטרינג שלנו, אנו מאמינים במתן אוכל מעולה עם דגש על איכות וטעם. כל המנות שלנו טריות וטעימות ואנו מציעים מגוון רחב של טעמים שיתאימו לכל חיך. צוות השפים המקצועי שלנו יוצר מנות צבעוניות ומעוררות תיאבון שבטוח ישמחו גם את האוכלים הבררנים ביותר. אנו שואפים להשתמש רק בחומרי הגלם הטובים ביותר, ועוזרים ללקוחות להתאים את ההזמנה שלהם בהתאם לטעמם המיוחד ולדרישות התזונתיות שלהם. בין אם אתם מחפשים משהו קליל ומרענן או מאכלי גורמה מפנקים, אנחנו הכתובת – קייטרינג צ'ילי בטוח יהפוך כל אירוע שלכם לבלתי נשכח!

למה לבחור בנו?

כשחושבים על קייטרינג לאירוע הבא שלכם, ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לכם לבחור בשירותינו. לא רק שאנו מציעים מגוון רחב של מאכלים טעימים וחדשניים מהשפים המקצועיים שלנו, אלא שאנו גם מתגאים בשירות לקוחות שאין שני לו. הצוות שלנו יכול לספק קייטרינג לכל אירוע – גדול או קטן – לא משנה גודל או סוג המקום. יתר על כן, כל המרכיבים שלנו מעולים בכדי להבטיח את המנות האיכותיות ביותר שיגרמו לכל אורח ואורח במסיבה שלכם לשמוח איתכם. אז אם אתם מחפשים חברת קייטרינג אמינה ומנוסה, אל תחפשו רחוק; הגעתם למקום הנכון!

bowl of meat with sauce

מה השירות שלנו כולל

שירות הקייטרינג שלנו כולל מגוון רחב של אפשרויות ארוחות לכל אירוע, בין אם זה חגיגת יום הולדת או אירוע עסקי. אנו מתמחים הן במנות בשריות, חלביות והן במנות צמחוניות/טבעוניות, כמו גם בקינוחים כמו עוגות וטארטים. לא רק שאתה יכול לבחור מהתפריטים המוכנים שלנו, אלא שאנו גם מציעים אפשרויות מותאמות אישית כדי שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים הספציפיים שלך. אנו דואגים שכל חומרי הגלם שלנו יהיו טריים ואיכותיים ביותר, מה שמבטיח חוויה מהנה לאורחים. לשפים שלנו יש ניסיון של שנים ביצירת ארוחות טעימות עם המצגת המושלמת. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יכלול אוכל טעים מוגש עם שירות לקוחות יוצא דופן.

שירות מעולה במחירים נוחים

בשירות הקייטרינג שלנו, אנו מתמחים במתן ארוחות מהשורה הראשונה ושירות ללא רבב במחירים ללא תחרות. אנו יודעים שארגון מפגש או אירוע יכול להיות קשה ולכן אנו דואגים להוריד עבורכם את הטרחה בכל מה שקשור לאוכל והסעדה. ומכיוון שאנחנו מבינים כמה חשוב התקציב שלכם, השירותים שלנו לא יקרעו לכם את הכיס. אצלנו אתה מקבל שירות מעולה מבלי להתפשר על איכות!

התמונות להמחשה בלבד

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בתל אביב כשר למהדרין הרב מחפוד

בין אם אתם מתכננים חתונה או מסיבת חברה, בחירת הקייטרינג המתאים יכולה לעשות את כל ההבדל בין מסיבה פנטסטית לאסון. הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא קייטרינג שיתאים לך ולאירוע שלך.

מצא קייטרינג שהערכים שלו עולים בקנה אחד עם שלך

בין אם אתם מתכננים חתונה, שינדיג או סתם סקרנים, רוב הסיכויים ששמעתם על קייטרינג או שניים. אבל, אם לא, יש לך מזל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא שירות קייטרינג המתאים לכם. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להבין מה אתה מחפש, ואז תדע למה לצפות מחברה. מקום טוב להתחיל בו הוא עם כמה שאלות לגבי התקציב שלך, לוח הזמנים שלך ואיזה סוג קייטרינג אתה מחפש. מקווה שתהיו בדרך לאירוע מוצלח תוך זמן קצר. אחרי הכל, זה היום הגדול! ואף אחד לא רוצה להיתפס לא מוגן ביום הגדול שלו, נכון?

קבל הפניות מחברים, משפחה או אפילו חברים לעבודה

קיום תוכנית הפניות יכולה לעזור לעסק הקייטרינג שלך לשגשג . זוהי דרך מצוינת לבנות מוניטין לחברה שלך ולגרום ללקוחות לספר לחברים ובני משפחה על החוויה שלהם. בנוסף, תוכנית הפניות היא טקטיקה שיווקית זולה שיכולה להשתלם בטווח הארוך.

האמרה הישנה נכונה – מפה לאוזן היא המלך. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי למקסם את הפוטנציאל של תוכנית ההפניות שלך. הברור ביותר הוא לוודא שהתוכנית תפורסם במידת האפשר. אתה יכול גם לשקול ליישם תגמולים מדורגים כדי להביא יותר הפניות. ניתן לשלם את התגמולים הללו לאורך זמן, או בסדרה של רכישות קטנות.

החלק הטוב ביותר בתוכנית הפניות הוא שאינך צריך להמתין שישה חודשים עד שהתוצאות יתחילו להגיע. המחקר שהוזכר לעיל מבית הספר לעסקים של וורטון באוניברסיטת פנסילבניה מצא שלקוחות שהופנו לחברה נוטים יותר לבצע רכישה. בנוסף, המחקר הנ"ל מצא כי ערך חייו של לקוח מופנה גבוה מזה של לקוח שאינו מופנה. אלו הן חדשות נהדרות לעסקים בתחום הקייטרינג.

טיפ שימושי נוסף ליצירת הפניות נוספות הוא לוודא שאתה עוקב אחר הלקוחות שלך בצורה הרלוונטית ביותר האפשרית. ניתן לעשות זאת באמצעות לוחות מחוונים למעקב מקוונים וסקרים רשמיים. לאחר שקיבלת את הנתונים, תוכל לבצע התאמות בתוכנית שלך כדי להתאים טוב יותר לצרכי הלקוח שלך.

המפתח לתוכנית הפניות מוצלחת הוא לעורר מעורבות עם הלקוחות שלך כשהם מאושרים ביותר. בין אם הם מבקשים הפניה או קונים מוצר בפעם הראשונה, אתה רוצה לוודא שיש להם חוויה חיובית.

קבל חווית טעימות

קבלת חווית טעימות כאשר בחירת קייטרינג היא חלק חשוב בתכנון אירוע גדול. זה עוזר לך לוודא שהקייטרינג מבין מה אתה מחפש. תהיה לך גם הזדמנות לנסות דברים שאינם בתפריט.

לפני הטעימות שלך, ודא שיש לך מושג כמה אנשים הולכים להשתתף. חלק מהקייטרינגים מציעים טעימות בחינם, בעוד שאחרים דורשים תשלום. אם אתם מתכננים לקחת מספר גדול של אורחים, ודאו שאתם מתכננים את הטעימה שלכם לזמן שבו תוכלו להביא את האורחים שלכם מבלי לדאוג לגבי התקציב שלכם.

זה לא נדיר שזוגות אכלו את האוכל של הקייטרינג. באירועים אחרים לפני שהם בוחרים אותם לחתונה שלהם. זו יכולה להיות דרך מועילה לקבל תחושה לגבי איכות האוכל והשירות.

בטח תרצו להיפגש עם השף או אדם מחברת הקייטרינג בטעימות. הם יכולים לתת לך מידע נוסף על התפריט ולומר לך למה לצפות. ניתן גם לשאול על טכניקות הבישול והמרכיבים של השף.

דאג להביא רשימה של שאלות לשאול את הקייטרינג. מומלץ גם לשאול על אופן הכנת האוכל, הצוות והמצעים. אם יש לכם הגבלות תזונתיות, כדאי שתביאו גם את המידע הזה.

לקייטרינג כנראה יהיה מספר עובדים לטעימה. הם ישאלו אותך על העדפות האוכל שלך, אלרגיות ומנות מיוחדות. הם עשויים גם להציע לך קוקטייל או יין מיוחדים.

הקפד לרשום הערות. לאחר הטעימה, תצטרך להחליט אם אתה אוהב את האוכל או לא. לאחר מכן, תצטרך להחליט אילו פריטים להוסיף לתפריט. אם אתה לא אוהב אף אחד מהפריטים, אתה יכול לעבור לספק אחר. אתה יכול גם לתת לקייטרינג הצעות אם אתה לא מרוצה.

שאל על הביטוח והכיסוי ה-WCB שלהם

השגת הביטוח הנכון והכיסוי WCB הוא הצעד הראשון להצלחה בעל עסק. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת תוכנית הביטוח המתאימה לעסק שלך. מקום טוב להתחיל בו הוא דיון עם סוכן ביטוח עצמאי. יהיה להם שפע של מידע על התוכניות והמדיניות הטובות ביותר עבור העסק הספציפי שלך. הטיפים והטריקים האלה ישתלמו בגדול, הן ביחס לעסק שלך והן ביחס לארנק שלך.

דבר אחד שחשוב לזכור הוא שאתה לא רוצה להיות מבוטח יתר על המידה, כלומר, אתה רוצה להיות מכוסה על כל הבסיסים שלך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לעשות קניות ולנצל את ההנחות הרבות העומדות לרשותך. לדוגמה, ייתכן שתרצה לשקול רכישת פוליסת רכב מסחרית כדי לכסות את העלויות הכרוכות בהפעלת רכב בעסק של החברה. כמו כן, מומלץ לשקול לקבל תוכנית פיצויים לעובדים כדי לכסות את העלויות הקשורות לעובדים שנפצעו בזמן החברה.

קבל סקירת אתר

קבלת סקירת אתר בעת הבחירה קייטרינג זה לא כל כך קשה כמו שאתה יכול לחשוב. זה רק לוקח קצת זמן ומאמץ כדי לבנות את המוניטין המקוון שלך. סקירה טובה עוזרת לך להוכיח שאתה שחקן רציני בתעשייה. זה גם עוזר ללקוחות פוטנציאליים למצוא אותך באינטרנט.

יש מגוון אתרי ביקורת הזמינים לקייטרינג. דוגמה אחת היא WeddingWire. אתרים נוספים כוללים את Yelp וגוגל פלוס. חלק מאתרי הביקורות הללו קלים לשימוש, בעוד שאחרים דורשים ממשקים מסובכים. אתה צריך למצוא אחד שמתאים לעסק שלך.

דרך נוספת לקבל ביקורת על אתר בעת בחירת קייטרינג כרוכה בהזמנת אנשים להגיש ביקורות. אתה יכול להשתמש בהודעות טקסט או בהודעות דוא"ל כדי לבקש מאנשים להשאיר הערות באתר שלך. חלק מהחברות אפילו מקיימות הגרלות כדי לתגמל אנשים על ההערות החיוביות שלהם.

אתר ביקורות טוב אמור לאפשר לך לפרסם ביקורת תוך מספר דקות. לחלק מהאתרים הללו יש ממשקי משתמש מסובכים ולוקח זמן מה להיטען. אם האתר לוקח יותר מחמש שניות לטעון, סביר להניח שתאבד 37% מהמבקרים שלך.

אם אתה רואה ביקורת שנכתבה בחיפזון או שאינה מתארת במדויק את החוויה, עליך פנה מיד למחבר ובקש ממנו לשכתב את הביקורת שלו. אתה יכול גם ליצור קשר עם אתר הביקורות ולבקש שיסירו את הביקורת.

אם אתה עסק בקייטרינג, עליך להיות בעל מוניטין חיובי באינטרנט. אנשים רוצים לשמוע חוויות של אחרים עם העסק שלך. אם יש לך ביקורות שליליות, הן עלולות לפגוע בשורה התחתונה שלך. אתה יכול לשפר את המוניטין המקוון שלך על ידי תגובה לביקורות שליליות, עידוד אנשים לפרסם ביקורות חיוביות והתנצלות על איכות מוצר או שירות ירודה.

קייטרינג בתל אביב כשר למהדרין הרב מחפוד

דילוג לתוכן