קייטרינג איטלקי כשר למהדרין הרב מחפוד

כשרות לא צריכה להגיע עם התפשרות על איכות, מחיר וטעם. קייטרינג צ'ילי בכשרות הרב מחפוד שליט"א כשר למהדרין וגם טעים – פשוט ללקק את האצבעות. פנו אלינו בכדי לקבל תפריט מלא והצעת מחיר לאירוע שלכם.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

בשירות הקייטרינג שלנו, אנו מאמינים במתן אוכל מעולה עם דגש על איכות וטעם. כל המנות שלנו טריות וטעימות ואנו מציעים מגוון רחב של טעמים שיתאימו לכל חיך. צוות השפים המקצועי שלנו יוצר מנות צבעוניות ומעוררות תיאבון שבטוח ישמחו גם את האוכלים הבררנים ביותר. אנו שואפים להשתמש רק בחומרי הגלם הטובים ביותר, ועוזרים ללקוחות להתאים את ההזמנה שלהם בהתאם לטעמם המיוחד ולדרישות התזונתיות שלהם. בין אם אתם מחפשים משהו קליל ומרענן או מאכלי גורמה מפנקים, אנחנו הכתובת – קייטרינג צ'ילי בטוח יהפוך כל אירוע שלכם לבלתי נשכח!

למה לבחור בנו?

כשחושבים על קייטרינג לאירוע הבא שלכם, ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לכם לבחור בשירותינו. לא רק שאנו מציעים מגוון רחב של מאכלים טעימים וחדשניים מהשפים המקצועיים שלנו, אלא שאנו גם מתגאים בשירות לקוחות שאין שני לו. הצוות שלנו יכול לספק קייטרינג לכל אירוע – גדול או קטן – לא משנה גודל או סוג המקום. יתר על כן, כל המרכיבים שלנו מעולים בכדי להבטיח את המנות האיכותיות ביותר שיגרמו לכל אורח ואורח במסיבה שלכם לשמוח איתכם. אז אם אתם מחפשים חברת קייטרינג אמינה ומנוסה, אל תחפשו רחוק; הגעתם למקום הנכון!

bowl of meat with sauce

מה השירות שלנו כולל

שירות הקייטרינג שלנו כולל מגוון רחב של אפשרויות ארוחות לכל אירוע, בין אם זה חגיגת יום הולדת או אירוע עסקי. אנו מתמחים הן במנות בשריות, חלביות והן במנות צמחוניות/טבעוניות, כמו גם בקינוחים כמו עוגות וטארטים. לא רק שאתה יכול לבחור מהתפריטים המוכנים שלנו, אלא שאנו גם מציעים אפשרויות מותאמות אישית כדי שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים הספציפיים שלך. אנו דואגים שכל חומרי הגלם שלנו יהיו טריים ואיכותיים ביותר, מה שמבטיח חוויה מהנה לאורחים. לשפים שלנו יש ניסיון של שנים ביצירת ארוחות טעימות עם המצגת המושלמת. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יכלול אוכל טעים מוגש עם שירות לקוחות יוצא דופן.

שירות מעולה במחירים נוחים

בשירות הקייטרינג שלנו, אנו מתמחים במתן ארוחות מהשורה הראשונה ושירות ללא רבב במחירים ללא תחרות. אנו יודעים שארגון מפגש או אירוע יכול להיות קשה ולכן אנו דואגים להוריד עבורכם את הטרחה בכל מה שקשור לאוכל והסעדה. ומכיוון שאנחנו מבינים כמה חשוב התקציב שלכם, השירותים שלנו לא יקרעו לכם את הכיס. אצלנו אתה מקבל שירות מעולה מבלי להתפשר על איכות!

התמונות להמחשה בלבד

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג איטלקי כשר למהדרין הרב מחפוד

בין אם אתם מתכננים מפגש קטן או אירוע גדול, ישנם צעדים מסוימים שתוכלו לנקוט כדי להבטיח שאתם שוכרים קייטרינג מנוסה ויעשה את העבודה לשביעות רצונכם. הצעד הראשון הוא לבקש הפניות מחברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה. אם אינך בטוח במי לשכור, שאל על הניסיון שלהם, ואילו סוגי שירותים הם מציעים. אם יש לך אלרגיות למזון, וודא שהקייטרינג מודע להן. כדאי גם לוודא שלחברה יש ביטוח וכיסוי WCB.

קבל הפניות מחברים, משפחה, או אפילו חברים לעבודה

קבלת הפניות מחברים, משפחה ואפילו חברים לעבודה יכולה להיות מאוד חשוב בבחירת קייטרינג. הפניות אלו יעזרו לעסק שלך לצמוח, והן לא צריכות לקחת שבועות או חודשים כדי לראות תוצאות.

מחקר מבית הספר לעסקים וורטון באוניברסיטת פנסילבניה הראה שללקוחות שהופנו יש ערך גבוה יותר לכל החיים. מאשר לקוחות שאינם מופנים. המשמעות היא שכל לקוח נוסף שאתה מקבל מהפניה פירושו יותר הכנסות עבורך, אשר ישפיעו לטובה על השיווק שלך במשך חודשים ושנים קדימה.

אסטרטגיית ההפניה שלך צריכה לשקף את הפעילות העסקית הייחודית שלך בסיס לקוחות. לדוגמה, רשת מזון מהיר גדולה כמו צ'יפוטלה משתמשת בפרסום מפה לאוזן כדי להצמיח את העסק שלה. אם אתה עוסק בתחום המזון, כדאי לשקול ליצור תוכנית הפניות שמתגמלת משפיענים. אנשים אלה הם האנשים שסביר להניח שיפנו את העסק שלך לחברים ובני משפחה.

תוכל גם להציע תגמולים ללקוחות שמבצעים רכישה. לדוגמה, אתה יכול להציע פרס של $50 ללקוחות שביצעו 5 רכישות של $10 או פחות במהלך תקופה מסוימת. ניתן לשלם את התגמולים במזומן או לאורך זמן, והם יכולים להיות שונים מתגמול ההפניה.

כלל אצבע טוב הוא להגדיר את התגמול שלך בכמחצית עד שלושה רבעים מסך כל הלקוח שלך. CLTV. אתה יכול גם להציע תגמולים מדורגים עבור הפניות נוספות. אתה יכול גם לעקוב אחר ההפניות שלך באמצעות סקר רשמי או לוח מחוונים מקוון. אם אתה מחפש רעיונות נוספים, מכון הקייטרינג מספק מאמרים, סמינרים מקוונים וכלים אחרים שיעזרו לעסק שלך לקבל הפניות.

אשר את התהליך שיש לבצע בעת הזמנת קייטרינג

לקחת את הזמן כדי ללמוד איך להזמין קייטרינג יכול לחסוך לך הון תועפות ושלל כאבי ראש. למרבה המזל, ישנם מספר שלבים שאתה יכול לנקוט כדי להפוך את התהליך ללא כאבים ככל האפשר. בין היתר, דאגו לבקש הפניות מאנשים שאתם מכירים היטב, וכאלה שיש להם חתונה דומה לתכנן עבורה. אחרי הכל, אתה לא רוצה לגלות שהקייטרינג ששכרת לא מוכן ליום הגדול שלך.

בנוסף לבקשת הפניות, הקפד לבדוק שוב את המקורות שלך על ידי קריאת ביקורות לקוחות ובקשת המלצות. בזמן שאתה בזה, קבל מושג כמה עולה קייטרינג לאירועים. זה יבטיח שלא תבזבז יותר מדי. בנוסף, הקפד לשאול את צוות הקייטרינג אם הם יכולים לספק מבצעים, או תמריצים אחרים כדי להפוך את היום שלך ללא טרחה ככל האפשר.

ספר לקייטרינג על אלרגיות למזון

בחירה בקייטרינג שיש לו פרוטוקול להתמודדות עם אלרגיות למזון חשובה. קייטרינג טוב יעשה את המייל הנוסף כדי להבטיח שתהיה לך חוויה נהדרת.

חלק מהאלרגנים הנפוצים ביותר כוללים בוטנים, סויה, חלב, חיטה, דגים, רכיכות ואגוזים. אלה יכולים לגרום למגוון רחב של תגובות שליליות. יש אנשים שסובלים מתגובות חמורות יותר, כמו כוורות, הקאות ואנפילקסיס.

קייטרינג טוב אמור להיות מסוגל לספק לך רשימה של כל המרכיבים שבהם נעשה שימוש. כדאי גם לוודא שלקייטרינג יש את כל הרישיונות הדרושים לבטיחות מזון.

כדאי להיות מודעים גם לזיהום צולב. זה קורה כאשר כמות קטנה של אלרגן נכנסת למזון אחר בטעות. על קייטרינג להימנע משימוש באותם כלים למזונות עם אלרגנים שונים. זה יכול לכלול שימוש בקרש חיתוך ששימש למזון מעורר אלרגיה.

כדאי גם ליידע את האורחים שלך אילו מזונות בתפריט. אתה יכול לעשות זאת באמצעות כרטיסי התגובה שאתה מספק לאורחים, או על ידי הדגשת אלרגנים בתפריט שלך. חלק מהקייטרינגים מסוגלים גם להכין ארוחות נפרדות לאורחים עם אלרגיות.

אם יש לכם אורחים עם אלרגיות חמורות, עליכם לספק עותק מראש של התפריט הסופי. זה יאפשר להם לעשות בחירות מושכלות לגבי מה הם יכולים לאכול. זה גם יאפשר לקייטרינג לבצע התאמות למנות קיימות.

לבסוף, כדאי להיות מודעים לחוקים בנוגע לאלרגיות למזון. החוקים משתנים בהתאם לחומרת האלרגיה ולמדינה בה אתה חי. חשוב להיות מודע לחוקים אלה לפני שיש לך אורחים עם אלרגיות למזון.

קייטרינג איטלקי כשר למהדרין הרב מחפוד

דילוג לתוכן