קייטרינג בגדרה כשר למהדרין הרב מחפוד

כשרות לא צריכה להגיע עם התפשרות על איכות, מחיר וטעם. קייטרינג צ'ילי בכשרות הרב מחפוד שליט"א כשר למהדרין וגם טעים – פשוט ללקק את האצבעות. פנו אלינו בכדי לקבל תפריט מלא והצעת מחיר לאירוע שלכם.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

בשירות הקייטרינג שלנו, אנו מאמינים במתן אוכל מעולה עם דגש על איכות וטעם. כל המנות שלנו טריות וטעימות ואנו מציעים מגוון רחב של טעמים שיתאימו לכל חיך. צוות השפים המקצועי שלנו יוצר מנות צבעוניות ומעוררות תיאבון שבטוח ישמחו גם את האוכלים הבררנים ביותר. אנו שואפים להשתמש רק בחומרי הגלם הטובים ביותר, ועוזרים ללקוחות להתאים את ההזמנה שלהם בהתאם לטעמם המיוחד ולדרישות התזונתיות שלהם. בין אם אתם מחפשים משהו קליל ומרענן או מאכלי גורמה מפנקים, אנחנו הכתובת – קייטרינג צ'ילי בטוח יהפוך כל אירוע שלכם לבלתי נשכח!

למה לבחור בנו?

כשחושבים על קייטרינג לאירוע הבא שלכם, ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לכם לבחור בשירותינו. לא רק שאנו מציעים מגוון רחב של מאכלים טעימים וחדשניים מהשפים המקצועיים שלנו, אלא שאנו גם מתגאים בשירות לקוחות שאין שני לו. הצוות שלנו יכול לספק קייטרינג לכל אירוע – גדול או קטן – לא משנה גודל או סוג המקום. יתר על כן, כל המרכיבים שלנו מעולים בכדי להבטיח את המנות האיכותיות ביותר שיגרמו לכל אורח ואורח במסיבה שלכם לשמוח איתכם. אז אם אתם מחפשים חברת קייטרינג אמינה ומנוסה, אל תחפשו רחוק; הגעתם למקום הנכון!

bowl of meat with sauce

מה השירות שלנו כולל

שירות הקייטרינג שלנו כולל מגוון רחב של אפשרויות ארוחות לכל אירוע, בין אם זה חגיגת יום הולדת או אירוע עסקי. אנו מתמחים הן במנות בשריות, חלביות והן במנות צמחוניות/טבעוניות, כמו גם בקינוחים כמו עוגות וטארטים. לא רק שאתה יכול לבחור מהתפריטים המוכנים שלנו, אלא שאנו גם מציעים אפשרויות מותאמות אישית כדי שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים הספציפיים שלך. אנו דואגים שכל חומרי הגלם שלנו יהיו טריים ואיכותיים ביותר, מה שמבטיח חוויה מהנה לאורחים. לשפים שלנו יש ניסיון של שנים ביצירת ארוחות טעימות עם המצגת המושלמת. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יכלול אוכל טעים מוגש עם שירות לקוחות יוצא דופן.

שירות מעולה במחירים נוחים

בשירות הקייטרינג שלנו, אנו מתמחים במתן ארוחות מהשורה הראשונה ושירות ללא רבב במחירים ללא תחרות. אנו יודעים שארגון מפגש או אירוע יכול להיות קשה ולכן אנו דואגים להוריד עבורכם את הטרחה בכל מה שקשור לאוכל והסעדה. ומכיוון שאנחנו מבינים כמה חשוב התקציב שלכם, השירותים שלנו לא יקרעו לכם את הכיס. אצלנו אתה מקבל שירות מעולה מבלי להתפשר על איכות!

התמונות להמחשה בלבד

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בגדרה כשר למהדרין הרב מחפוד

בחירת קייטרינג היא החלטה חשובה מאוד בעת תכנון חתונה או אירוע גדול או קטן. ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי להבטיח שתקבל את האדם הנכון לתפקיד. להלן כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון:

קבל הפניות מחברים, משפחה או אפילו חברים לעבודה

קבלת הפניות אינה תמיד קלה. עסקים רבים מפספסים הפניות מכיוון שהם לא מודעים לכך שהם מחפשים אותן. אבל יש דרכים להגדיל את הסיכוי שהעסק שלך יקבל הפניות. הנה כמה.

אחת הדרכים לקבל הפניות היא לוודא שאתה מספק את חוויית הלקוח הטובה ביותר האפשרית. זה יכול לכלול הצעות מועילות או מענה לשאלות ברשתות חברתיות. כאשר אתה מקל על חיי לקוח, סביר להניח שהוא ימליץ עליך לחברים שלו.

דרך שנייה לקבל הפניות היא להציע ארוחות חינם או תמריצים אחרים לאלה שמוכנים לספר לחברים שלהם על אתה. התגמול יכול להיות ארוחה חינם, ספר אלקטרוני או ספר מתכונים. סוג זה של הצעה הוא גם דרך טובה ליצור רושם מתמשך.

הדרך הטובה ביותר לקבל הפניות היא למצוא דרכים לעודד את הלקוחות הנוכחיים שלך לעשות זאת. במקרים רבים, זה יכול להיות פשוט כמו לבקש מהם כתובת דוא"ל כדי שיוכלו לקבל הנחות. זה יכול להיעשות אפילו באינטרנט באמצעות פייסבוק, לינקדאין ואתרי רשת חברתית אחרים.

החלק החשוב ביותר בתהליך זה הוא לוודא שאתה שם את הלקוחות שלך במקום הראשון. עסק ממוקד לקוח ירוויח מלשמוע את המשוב שלו, בין אם הוא מאושר או אומלל. הבנה ברורה יותר של הצרכים שלהם תאפשר לך לוודא שאתה מספק את השירות הטוב ביותר האפשרי.

הדרך הטובה ביותר לקבל הפניות עשויה להיות לתת להם משהו שהם לא מצפים לו. יצירת מגנט עופרת היא דרך מצוינת לעשות זאת. מגנט הלידים הוא מתנה חינם המוצעת בתמורה לכתובת המייל של אדם. המגנט המוביל יכול להיות ספר מתכונים, ארוחה חינם, או אפילו סרטון הדרכה. זוהי דרך מצוינת ליצור רושם מתמשך ולקבל הפניות בו-זמנית.

הדרך הטובה ביותר לקבל הפניות כרוכה בהצבת הלקוחות שלך במקום הראשון. זה לא רק ישפר את השירות שלך, אלא גם יחזק את העסק שלך בדרכים אחרות. אז אם אתם מתכננים חתונה, חפשו המלצות באינטרנט ובקהילת העסקים המקומית שלכם.

קבל טעימות

קבלת טעימה בעת בחירת קייטרינג יכולה להיות חשובה. זה עוזר לך להרגיש איך התפריט ייראה, וזה נותן לאורחים שלך לטעום ממה שהם יכולים לצפות. חלק מהקייטרינגים אפילו מציעים טעימות חינם כחלק מחוזה.

יש להגביל את מספר הטועמים המשתתפים בטעימה שלך. יותר מדי אנשים עלולים לגרום לחוסר החלטיות. באופן אידיאלי, עליך להזמין את מתכנן החתונות שלך ואת המשפחה והחברים הקרובים ביותר שלך. הם יוכלו להצביע על בעיות אפשריות בשירות ובאיכות האוכל.

הקפידו להגיע בזמן. חלק מהקייטרינגים יבקשו מכם לשלם עבור הטעימה, אז הקפידו להפריש כסף. אם תחליטו לא לבחור בקייטרינג, תוכלו לנכות את עלות הטעימה מחשבון הקייטרינג הסופי שלכם.

כדאי שיהיה לכם מושג כמה אורחים תרצו להזמין לפני הטעימה. בדרך כלל, מותר לך רק ארבעה אורחים לכל טעימה. אם אתה רוצה להזמין עוד אנשים, דבר עם הקייטרינג שלך לגבי עמלות נוספות.

כדאי להגיע רעבים, אבל לא רעבים מדי. אם תגיעו רעבים מדי, ייתכן שלא תוכלו לתת לקייטרינג מספיק זמן להכין את האוכל. כמו כן, אל תאכלו לפחות שלוש שעות לפני הטעימה.

אם אינכם אוהבים אף אחד מהאוכל, אל תהיו מגעילים. אתה לא רוצה להעליב את הקייטרינג. אם אתה מוצא פריט שאתה לא מעריץ שלו, תן לקייטרינג סיבה שהוא לא אוהב אותו.

במהלך הטעימה, שאלו שאלות, אך הקפידו על קצרות וענייניות. כדאי לרשום הערות ולצלם את הפריטים. ניתן להשתמש בתמונות כדי לבקש שינויים.

הקפידו להתלבש כראוי לטעימה. בחלק מהמקומות יש קודי לבוש מחמירים. אם אתה עושה טעימות מרובות, לבש בגדים סלחניים. אם יש לכם הגבלות תזונתיות, כדאי להביא יומן מזון ולידע את הקייטרינג.

אם יש לכם אלרגיות, שאלו את הקייטרינג לגבי כלים או תכשירים מיוחדים. כמו כן, מומלץ להביא תמונות של האוכל.

שאלו לגבי ביטוח וכיסוי WCB

בין אם אתם מחפשים ביטוח לעסק קייטרינג משלכם, או בעסק של קייטרינג אחרים, בטוח שתתקלו בסוג כלשהו של כיסוי ביטוחי. ענף הביטוח שופע בחברות גדולות וקטנות, והתחרות קשה, בלשון המעטה. ככזה, עליך לוודא שאתה שואל לגבי ביטוח וכיסוי WCB בעת בחירת קייטרינג. זה לא רק על הגנה על השורה התחתונה שלך, אלא גם על הבטחת בטיחותך ובטיחות העובדים שלך. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לשים את ידך על גיליון אלקטרוני להשוואת מחירי ביטוח. זוהי דרך טובה לוודא שאתה מקבל את המחיר הטוב ביותר ולא תקוע עם המחירים הרעים.

כמובן, אתה לא צריך להיות מתווך ביטוח מורשה כדי להבין מה מכוסה ומה כן לֹא. כל מה שאתה צריך זה קצת מחקר וכמות טובה של סבלנות. כדאי גם לברר אילו סוגי ביטוחים סביר להניח שתזדקקו להם, ולאחר מכן לוודא שלא תיתפסו בחסר במקרה של תביעה.

קבל חוזה

קבלת חוזה בעת בחירת קייטרינג יכולה לחסוך לך זמן רב בטווח הארוך. זה גם יכול לעזור לך לוודא שהקייטרינג שאתה שוכר הוא המתאים לצרכים שלך. עם זאת, חשוב להבין את המהות של החוזה לפני שאתם חותמים עליו. זה יכול להיות רעיון טוב לפנות לעורך דין שיבדוק את החוזה. בדרך זו, תוכל להימנע מתשלום הוצאות משפט יקרות אם הקייטרינג שלך לא מספק.

החוזה צריך לפרט את כל הפרטים של האירוע שלך. זה צריך לכלול את מספר האנשים שיוגשו, סוג השירותים שבהם תשתמשו, מספר המנות, התפריט, המשקאות והמחיר.

כדאי גם לוודא שהקייטרינג החוזה כולל סעיף ביטול. זה יכול להגן עליך מפני אי ביצוע, כמו גם למנוע ממך חיוב עבור עבודה שהסתיימה. עליך לכלול גם עמלת יתר אם ההובלה תהיה קשה.

עליך לכלול גם רשימת אסמכתאות. אם אתה יכול, כדאי להשתתף לפחות בשלוש טעימות. זה יאפשר לכם לטעום מהמוצרים שהקייטרינג יגיש. כדאי גם לוודא שהקייטרינג מוסמך ומורשה. אולי כדאי גם להשתתף באירוע כדי לראות איך הקייטרינג עושה את העבודה.

כדאי לקבל חוזה גם בבחירת קייטרינג לחתונה. חשוב להכיר את המוניטין והניסיון של הקייטרינג. כדאי גם לבקש הפניות מלקוחות קודמים.

כדאי גם לוודא שלקייטרינג יש תפריטים עדכניים. מומלץ גם לבקש תפריטים לדוגמה. יש אנשים שנרתעים מלבקש דוגמאות. עם זאת, זה חשוב כדי להבטיח שהקייטרינג יוכל לענות על הצרכים שלך.

כדאי לוודא גם שהחוזה כולל את מדיניות הביטולים. אם האירוע מבוטל, עליך להסביר את הצעדים שינקוט הקייטרינג כדי להחזיר את הפיקדון שלך. כדאי גם לוודא שהקייטרינג מסכים לכל עבודה נוספת שתבקשו. זה יעלה להם כסף, והם אמורים להיות מסוגלים לגבות ממך מרווח סביר עבור העבודה הנוספת.

קייטרינג בגדרה כשר למהדרין הרב מחפוד

דילוג לתוכן