קייטרינג ביהודה כשר למהדרין הרב מחפוד

כשרות לא צריכה להגיע עם התפשרות על איכות, מחיר וטעם. קייטרינג צ'ילי בכשרות הרב מחפוד שליט"א כשר למהדרין וגם טעים – פשוט ללקק את האצבעות. פנו אלינו בכדי לקבל תפריט מלא והצעת מחיר לאירוע שלכם.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

בשירות הקייטרינג שלנו, אנו מאמינים במתן אוכל מעולה עם דגש על איכות וטעם. כל המנות שלנו טריות וטעימות ואנו מציעים מגוון רחב של טעמים שיתאימו לכל חיך. צוות השפים המקצועי שלנו יוצר מנות צבעוניות ומעוררות תיאבון שבטוח ישמחו גם את האוכלים הבררנים ביותר. אנו שואפים להשתמש רק בחומרי הגלם הטובים ביותר, ועוזרים ללקוחות להתאים את ההזמנה שלהם בהתאם לטעמם המיוחד ולדרישות התזונתיות שלהם. בין אם אתם מחפשים משהו קליל ומרענן או מאכלי גורמה מפנקים, אנחנו הכתובת – קייטרינג צ'ילי בטוח יהפוך כל אירוע שלכם לבלתי נשכח!

למה לבחור בנו?

כשחושבים על קייטרינג לאירוע הבא שלכם, ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לכם לבחור בשירותינו. לא רק שאנו מציעים מגוון רחב של מאכלים טעימים וחדשניים מהשפים המקצועיים שלנו, אלא שאנו גם מתגאים בשירות לקוחות שאין שני לו. הצוות שלנו יכול לספק קייטרינג לכל אירוע – גדול או קטן – לא משנה גודל או סוג המקום. יתר על כן, כל המרכיבים שלנו מעולים בכדי להבטיח את המנות האיכותיות ביותר שיגרמו לכל אורח ואורח במסיבה שלכם לשמוח איתכם. אז אם אתם מחפשים חברת קייטרינג אמינה ומנוסה, אל תחפשו רחוק; הגעתם למקום הנכון!

bowl of meat with sauce

מה השירות שלנו כולל

שירות הקייטרינג שלנו כולל מגוון רחב של אפשרויות ארוחות לכל אירוע, בין אם זה חגיגת יום הולדת או אירוע עסקי. אנו מתמחים הן במנות בשריות, חלביות והן במנות צמחוניות/טבעוניות, כמו גם בקינוחים כמו עוגות וטארטים. לא רק שאתה יכול לבחור מהתפריטים המוכנים שלנו, אלא שאנו גם מציעים אפשרויות מותאמות אישית כדי שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים הספציפיים שלך. אנו דואגים שכל חומרי הגלם שלנו יהיו טריים ואיכותיים ביותר, מה שמבטיח חוויה מהנה לאורחים. לשפים שלנו יש ניסיון של שנים ביצירת ארוחות טעימות עם המצגת המושלמת. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יכלול אוכל טעים מוגש עם שירות לקוחות יוצא דופן.

שירות מעולה במחירים נוחים

בשירות הקייטרינג שלנו, אנו מתמחים במתן ארוחות מהשורה הראשונה ושירות ללא רבב במחירים ללא תחרות. אנו יודעים שארגון מפגש או אירוע יכול להיות קשה ולכן אנו דואגים להוריד עבורכם את הטרחה בכל מה שקשור לאוכל והסעדה. ומכיוון שאנחנו מבינים כמה חשוב התקציב שלכם, השירותים שלנו לא יקרעו לכם את הכיס. אצלנו אתה מקבל שירות מעולה מבלי להתפשר על איכות!

התמונות להמחשה בלבד

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג ביהודה כשר למהדרין הרב מחפוד

בין אם אתם מתכננים חתונה או אירוע מיוחד אחר, חשוב למצוא קייטרינג שיוכל לעזור לכם להפוך את היום למיוחד. ישנם מספר גורמים שעליכם לקחת בחשבון בעת בחירת קייטרינג, כולל מיקום, טעם ומצגת, והמחיר.

תקציב

הכרה טובה לגבי התקציב שלכם בעת בחירת קייטרינג יכול חוסך לך זמן וכאבי ראש במהלך תהליך התכנון. ישנם מספר גורמים המשפיעים על קביעת תקציב לאירוע קייטרינג. גורמים אלה כוללים את מספר האורחים, סוג האירוע ואפשרויות האוכל והמשקאות.

סוג האוכל שתבחר יכול להשפיע על עלות האירוע שלך. אם אתם מארחים שעת קוקטייל, תוכלו לבחור בתפריט סתמי יותר. עם זאת, אם אתם מארחים ארוחת ערב רשמית לשבת, תצטרכו להיעזר בקייטרינג שיש לו את הצוות הדרוש להגשת ארוחת חמש מנות.

כאשר תבחרו קייטרינג, תרצו למצוא מישהו שקל לעבוד איתו וגם בעל מוניטין של איכות. ענף הקייטרינג הוא ענף תחרותי, ואתה רוצה למצוא מישהו שיכול להציע לך ארוחה מצוינת במחיר הוגן.

קייטרינג צריך להיות מוכן לעבוד איתך כדי ליצור תפריט שיענה על הצרכים שלך . כדאי לשים לב גם לקייטרינגים שמנסים למכור לכם יותר. אתה לא רוצה להיות מופתע עם חשבון לא צפוי בסוף האירוע.

חשוב לשאול את כל השאלות החשובות. קייטרינג צריך להיות מסוגל להסביר מה הוא יכול ומה לא יכול לעשות, וצריך להיות כנה איתך לגבי המגבלות שלו. זה יעזור לך להחליט אם הם מתאימים.

מיקום

בחירת קייטרינג היא ללא ספק החלטה חשובה. ההחלטה מקשה לעתים קרובות יותר על ידי בחירת המקום שהוזכרה לעיל. כשזה מגיע לבחירת חברת קייטרינג, תרצה להיות בטוח שאתה מקבל חברה מעוגלת עם מוניטין מדהים ותקציב מספיק גדול כדי להכיל את החתונה או אירוע העסק שלך. למרבה המזל, רוב הקייטרינגים ישמחו לחייב אותך בכמה המלצות.

הדרך הטובה ביותר לקבוע איזה קייטרינג מתאים לך היא לעיין היטב באתר האינטרנט שלהם. למרות שזו אולי לא הדרך הקלה ביותר לעשות את זה, היא בהחלט היעילה ביותר. האתר גם יאפשר לך לבדוק את התפריטים שלהם, תפריטים לדוגמא ולבדוק את ערבויות המחיר הטובות ביותר שלהם. בנוסף, תקבלו הצצה למיקומים באתר ומחוצה לו וכיצד הם משרתים את הלקוחות שלהם. זה יעזור לך לצמצם את הבחירה שלך ולתת לך סיכוי טוב יותר למצוא את המחיר הטוב ביותר האפשרי.

בהערכת הקייטרינג הטוב ביותר עבור האירוע הקרוב שלך, הדברים הבאים הם שיש לקחת בחשבון: מחיר, בחירת תפריט, משלוח ואיכות כללית של שירות. כמו כן, כדאי לזכור שלא כל העסקים נוצרו שווים וייתכן שחלקם לא יוכלו לטפל באירוע שלכם בזמן.

ניסיון

בחירת קייטרינג יכולה להיות משימה מרתיעה. עם זאת, הדרך הטובה ביותר להעריך קייטרינג היא לעבור טעימות. רוב הקייטרינגים מציעים טעימות בתשלום סמלי. הקייטרינג יחיל את העמלה כזיכוי עבור עלות האירוע.

כדאי גם לבדוק אם יש לו מוניטין טוב. אתה יכול לבקש לראות רשימה של הפניות. אם הם לא עושים זאת, אולי כדאי להימנע מהם. קייטרינג בעל מוניטין צריך להיות מוכן לענות על כל שאלה שיש לך.

כדאי גם לשאול על הניסיון שלו בתכנון אירועים. זוהי דרך טובה לראות אם הם יכולים להתמודד עם סוג האירוע שאתה מתכנן. חלק מהקייטרינגים מתמחים בחתונות, בעוד שאחרים מתמחים במסיבות שחורות או מפגשים מזדמנים.

כדאי לבדוק גם אתרי ביקורות מקוונים. עם זאת, ביקורות אלה לא תמיד אמינות. הם עשויים להיות מרופדים על ידי קייטרינג בינוני. ביקורת טובה צריכה להיות חיובית.

קייטרינג טוב צריך להיות מסוגל לספק את האוכל הטוב ביותר שאפשר. הם צריכים גם להיות מסוגלים להיענות לכל בקשות מיוחדות. כדאי לשאול אותם אם יש להם ניסיון בהתמודדות עם אלרגיות למזון.

לקייטרינג טוב צריך להיות גם הציוד להתמודד עם האירוע שלכם. כדאי לברר אם יש להם תנורי אורז וציוד אחר שיעזור להם להכין את האוכל הכי טוב שאפשר.

אולי כדאי גם לבדוק את התפריטים של הקייטרינג. ייתכן שיש להם כמה פריטים שייחודיים להם.

טעם ומצגת

בחירת קייטרינג היא החלטה חשובה, במיוחד אם אתם מחפשים להדהים את האורחים שלכם עם מִטְבָּח. טעימות היא אחת הדרכים לראות את האוכל שאתה מאכיל את האורחים שלך. זו גם דרך טובה לגלות מה אתה לא אוהב.

כדאי לעשות שיעורי בית לפני בחירת קייטרינג. זה כולל שאילת שאלות, הערכת האישורים שלהם ובדיקת תיק העבודות שלהם. לדוגמה, אתה יכול לגלות כמה פעמים קייטרינג ערך חתונה או כמה שנים הוא קיים בעסק.

כאשר אתה בוחר קייטרינג, תרצה לצמצם את הרשימה שלך לאלו ש יש מוניטין של אספקת מזון באיכות גבוהה. כדאי גם להסתכל על סוג האירועים שהם ערכו בעבר. אתה רוצה לגלות אם הם ערכו אירוע שדומה לשלך. אם אתה אוכל כשר, למשל, תרצה לברר אם קייטרינג יכול להכיל אותך.

הדרך הטובה ביותר להבין מה תאכל בקבלה שלך היא לחתום לקראת טעימות. תרצו גם לרשום הערות, לשאול שאלות ולהרגיש את התפריט.

בנוסף לטעימות, תרצו גם לשקול מה תלבשו. טעימה אינה זהה לקייטרינג לקבוצה גדולה של אנשים, אז כדאי להתלבש כראוי. ייתכן שתרצה לשקול גם את עלות הטעימה, כמו גם האם תוכל לקחת הביתה את האוכל או לא.

השכרת חפצים

בחירת חברת הקייטרינג המתאימה הוא טקס מעבר בעולם תכנון האירועים. בין אם אתם מתכננים חתונה, מסיבת יום נישואין או מפגש תאגידי, אתם רוצים להבטיח שהספקים שלכם יוכלו לבצע את העבודה בזמן, בתקציב וללא תקלות. זה כולל הבטחת הפריטים השכורים שלך במצב מעולה.

בראש ובראשונה, תרצה להקדיש זמן כדי להבין מה אתה מנסה להשיג. זה ייתן לך תמונה ברורה יותר של ההקצאה התקציבית שלך ותדע טוב יותר למה המקום שלך מסוגל. ודא שלספקים שלך יש נוהל תפעול סטנדרטי, והיה מוכן לשאול שאלות על כל מספר פרטים. זה יכול לכלול כמה אנשי צוות יידרשו לאייש את האירוע, אילו פריטי מזון ומשקאות יוגשו והיכן ניתן למקם אותם. כמו כן, תרצה לברר כיצד הספקים שלך יתמודדו עם הניקוי והבנייה של האירוע. בנוסף, הקפד לשאול על פוליסות הביטוח של הספקים שלך. ודא שהספקים שלך בקיאים בצורכי האירוע שלך ויכולים לסייע לך בזמן משבר.

לבסוף, אל תפחד לשאול את הספקים שלך על היצע המוצרים שלהם. לדוגמה, אם אתה חובב עוגות, אתה עשוי להיות מופתע לגלות שהקייטרינג שלך יכול לספק לך עוגה מותאמת אישית הכוללת כיתוב אישי משלך.

תמחור

בחירת קייטרינג היא אחת המשימות המאתגרות ביותר בתכנון אירוע. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, כולל איכות האוכל, כמות האורחים והעלות לאדם. חשוב לשאול שאלות כדי להבטיח שאתה מקבל את ההחלטה הנכונה.

ניתן לקבל אומדן בסיסי של עלות הקייטרינג על ידי חלוקת עלויות התקורה החודשיות שלך במספר הארוחות המוגשות. הוסף את העלויות הקבועות, כגון שכר הדירה או השכירות שלך, לעלות הארוחות.

החשבון הסופי יכלול מס מכירה, שיכול להסתכם ב-5-18%. בנוסף לכך, תצטרכו להביא בחשבון את עלות הגז, מה שיכול להשפיע על מחיר המרכיבים.

העלות לאדם תהיה תלויה גם באיכות האוכל ובסגנון השירות . ארוחה בציפוי, כגון ארוחת ערב בישיבה, תעלה בדרך כלל יותר לאדם מאשר מזנון או קינוח לאחר המסיבה.

תצטרך גם לקחת בחשבון את עלות העבודה ועלויות תקורה אחרות. אם יש לכם אירוע גדול, ייתכן שתוכלו לחסוך בעלויות הקייטרינג על ידי שימוש במערכת מדורגת. זה יאפשר לך לשרת יותר אורחים במחיר נמוך יותר. זה יכול גם לחסוך בעלויות המזון.

תצטרך לקחת בחשבון גם את עלות ההדרכה, הדלק והתחזוקה עבור הצוות שלך במשרה מלאה. העלות של טבח במשרה מלאה לא תהיה מכוסה על ידי המשכורת שלך, מה שיכול להשפיע על המחיר שאתה גובה.

קייטרינג ביהודה כשר למהדרין הרב מחפוד

דילוג לתוכן