קייטרינג בגבעתיים כשר למהדרין הרב מחפוד

כשרות לא צריכה להגיע עם התפשרות על איכות, מחיר וטעם. קייטרינג צ'ילי בכשרות הרב מחפוד שליט"א כשר למהדרין וגם טעים – פשוט ללקק את האצבעות. פנו אלינו בכדי לקבל תפריט מלא והצעת מחיר לאירוע שלכם.

צריכים עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה! אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קודש!

בשירות הקייטרינג שלנו, אנו מאמינים במתן אוכל מעולה עם דגש על איכות וטעם. כל המנות שלנו טריות וטעימות ואנו מציעים מגוון רחב של טעמים שיתאימו לכל חיך. צוות השפים המקצועי שלנו יוצר מנות צבעוניות ומעוררות תיאבון שבטוח ישמחו גם את האוכלים הבררנים ביותר. אנו שואפים להשתמש רק בחומרי הגלם הטובים ביותר, ועוזרים ללקוחות להתאים את ההזמנה שלהם בהתאם לטעמם המיוחד ולדרישות התזונתיות שלהם. בין אם אתם מחפשים משהו קליל ומרענן או מאכלי גורמה מפנקים, אנחנו הכתובת – קייטרינג צ'ילי בטוח יהפוך כל אירוע שלכם לבלתי נשכח!

למה לבחור בנו?

כשחושבים על קייטרינג לאירוע הבא שלכם, ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לכם לבחור בשירותינו. לא רק שאנו מציעים מגוון רחב של מאכלים טעימים וחדשניים מהשפים המקצועיים שלנו, אלא שאנו גם מתגאים בשירות לקוחות שאין שני לו. הצוות שלנו יכול לספק קייטרינג לכל אירוע – גדול או קטן – לא משנה גודל או סוג המקום. יתר על כן, כל המרכיבים שלנו מעולים בכדי להבטיח את המנות האיכותיות ביותר שיגרמו לכל אורח ואורח במסיבה שלכם לשמוח איתכם. אז אם אתם מחפשים חברת קייטרינג אמינה ומנוסה, אל תחפשו רחוק; הגעתם למקום הנכון!

bowl of meat with sauce

מה השירות שלנו כולל

שירות הקייטרינג שלנו כולל מגוון רחב של אפשרויות ארוחות לכל אירוע, בין אם זה חגיגת יום הולדת או אירוע עסקי. אנו מתמחים הן במנות בשריות, חלביות והן במנות צמחוניות/טבעוניות, כמו גם בקינוחים כמו עוגות וטארטים. לא רק שאתה יכול לבחור מהתפריטים המוכנים שלנו, אלא שאנו גם מציעים אפשרויות מותאמות אישית כדי שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים הספציפיים שלך. אנו דואגים שכל חומרי הגלם שלנו יהיו טריים ואיכותיים ביותר, מה שמבטיח חוויה מהנה לאורחים. לשפים שלנו יש ניסיון של שנים ביצירת ארוחות טעימות עם המצגת המושלמת. אצלנו תוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יכלול אוכל טעים מוגש עם שירות לקוחות יוצא דופן.

שירות מעולה במחירים נוחים

בשירות הקייטרינג שלנו, אנו מתמחים במתן ארוחות מהשורה הראשונה ושירות ללא רבב במחירים ללא תחרות. אנו יודעים שארגון מפגש או אירוע יכול להיות קשה ולכן אנו דואגים להוריד עבורכם את הטרחה בכל מה שקשור לאוכל והסעדה. ומכיוון שאנחנו מבינים כמה חשוב התקציב שלכם, השירותים שלנו לא יקרעו לכם את הכיס. אצלנו אתה מקבל שירות מעולה מבלי להתפשר על איכות!

התמונות להמחשה בלבד

צריך עזרה? הצעת מחיר? אנחנו פה!
אנחנו עובדים כל השבוע חוץ משבת קדוש!

יצירת קשר מהירה:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות:

תוכן קשור

פוסטים

קייטרינג בגבעתיים כשר למהדרין הרב מחפוד

בחירת קייטרינג היא החלטה חשובה לכל אירוע. כאשר מתכננים את האירוע שלכם חשוב לבחור קייטרינג שיענה על הצרכים והתקציב הספציפיים שלכם. קייטרינג המספק אוכל איכותי הוא גורם מרכזי באירוע מוצלח. על מנת לבחור קייטרינג עליך לשאול שאלות, לטעום את האוכל ולשקול את מגבלות התזונה שלך.

קבל הפניות מחברים, משפחה או אפילו חברים לעבודה

קבלת הפניות מחברים, משפחה או אפילו חברים לעבודה היא דרך מצוינת לעזור לעסק שלך לצמוח. ככל שתקבל יותר הפניות, כך תוכל להציע ללקוחות שלך יותר. אתה יכול גם לקבל הפניות מבעלי עסקים אחרים בענף שלך.

בקשה של הפניות יכולה להיות משימה לא פשוטה. לדוגמה, אולי יש לך שירות טוב, אבל אינך יכול לגרום ללקוחות שלך לספר על כך לאנשים אחרים. לכן חשוב לוודא שאתה מבקש את ההפניות הנכונות.

אסטרטגיית ההפניה הנכונה יכולה לעזור לך להגביר את העסק שלך מבלי להוציא אותך מהעסק. אתה לא צריך להשקיע בקמפיינים שיווקיים משוכללים כדי לקבל הפניות. הדבר החשוב ביותר לזכור הוא לגרום ללקוחות שלך לספר לחברים ולקולגות שלהם על העסק שלך. על ידי כך, אתה יכול להרחיב את בסיס הלקוחות שלך ולשפר את השורה התחתונה שלך.

אסטרטגיית ההפניה הטובה ביותר היא להציע שירות לקוחות מדהים. לא רק שתשמח את הלקוחות שלך, אלא גם תשלים חלק מהפערים בעסק שלך שאולי התעלמת מהם.

כדי לעשות זאת, תרצה שתהיה לך תוכנית להכין בטוח שאתה מבקש את ההפניות הטובות ביותר. אתה יכול לעשות זאת על ידי שאלת הלקוחות שלך את שמותיהם וכתובות האימייל שלהם. לאחר מכן, תוכל לשלוח להם אימייל עם הנחה או ארוחה חינם.

דרך נוספת לוודא שאתה מקבל את מירב הפניות היא להציע מגנט לידים. זה יכול להיות ספר אלקטרוני בחינם, ספר מתכונים או אפילו ארוחה חינם. הנקודה היא לעודד אנשים להירשם לרשימת הדוא"ל שלך.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש בתכונת חיפוש האנשים המתקדם של LinkedIn. זה יחסוך לך זמן ויגדיל את סיכויי ההצלחה שלך.

בקשו הצעה

קבלת הצעת קייטרינג לפני שאתם שוכרים קייטרינג היא דרך טובה להימנע מהפתעות של הרגע האחרון. ההצעה יכולה לכסות את כל הפרטים מאיזה מאכלים להגיש, כמה יעלה כל פריט ופרטים חשובים אחרים.

חלק מהקייטרינגים אפילו יספקו כמה תפריטים לדוגמה שיעזרו לכם להחליט איזה מאכלים תרצו. לשרת. חברות מסוימות אפילו כוללות את כל החיובים בהצעה הסופית.

יש לפרט הצעת קייטרינג, כמו גם לכלול מכתב מקדים. זה צריך לכלול גם פרטים על גודל האירוע, כמו גם את סוג המקום בו הוא יתקיים. זה עשוי להיות מועיל לכלול גם הגבלות תזונתיות. ישנם אנשים רבים הסובלים מאלרגיות למזון. ייתכן שתרצה לספק אפשרויות צמחוניות וטבעוניות, למשל.

הצעות קייטרינג חשובות, כי הן נותנות לך הזדמנות לראות מה יש לספק להציע. בנוסף לאוכל, תוכלו לבקש מהם להציע שירותים נוספים. אלה יכולים לכלול התקנה וניקיון, כמו גם מצעים נוספים.

אם אתם מתכננים אירוע גדול, ייתכן שתרצו לקבל מספר הצעות מחיר לקייטרינג לפני שתחליטו על חברה. כדאי לשאול גם לגבי עלויות נסתרות. אם הקייטרינג לא מזכיר אותם בהצעתו, מומלץ לחפש במקום אחר.

הצעה היא גם דרך טובה לראות אילו שירותים נוספים הקייטרינג יציע. ספק קייטרינג עשוי להציע שירותים נוספים, כגון כלי כסף, מצעים, עבודה, או אפילו טיגון עמוק. הם עשויים גם להציע ארוחות לספקים ולצוות. הם עשויים גם לספק ארוחות לילדים.

אם לא תבקשו הצעה, ייתכן שתגיעו לחברה שלא מוכנה לעזור לכם לתכנן את האירוע שלכם.

קבל חווית טעימות

קבלת חווית טעימות בעת בחירת קייטרינג היא דרך מצוינת לראות מה הם יכולים להציע. עם זאת, זה לא הכרחי עבור כולם. זוגות רבים פשוט מסתמכים על המלצות מחברים ובני משפחה, או שהם בכלל לא עושים טעימות. קבלת חווית טעימות תאפשר לכם להרגיש את איכות השירות והאוכל שיוגש בחתונה שלכם.

כדאי לקבוע לפחות שלוש טעימות בבחירת קייטרינג. בטעימה כדאי לרשום הערות לגבי המאכלים שאתם מנסים ולצלם כל פריט כדי שתוכלו להשוות אותם מאוחר יותר.

בטעימה כדאי להביא כמה חברים ובני משפחה מהימנים. אנשים אלו יוכלו להציע הצעות לתפריט. ייתכן שתרצה לכלול גם את בן / בת הזוג שלך, כי הוא או היא יידעו היטב מה אתה מחפש.

חברות קייטרינג מסוימות יגבו תשלום עבור טעימות, ואחרות יציעו טעימות בחינם. כמו כן, תרצה לשאול את הקייטרינג על כל פריט תפריט מיוחד או דרישות תזונתיות. חלק מהקייטרינגים יוותרו על עמלת הטעימות אם תחתום איתם על חוזה.

כדאי גם להקפיד לתזמן את הטעימה שלך סביב האירוע שלך. לדוגמה, אם אתם מתכננים חתונת קיץ, אולי לא תרצו לנסות מנת עגבניות בינואר.

חשוב לקבוע את הטעימה שלכם ליום ללא התחייבויות אחרות. כמו כן, מומלץ לאכול ארוחת בוקר קלה לפני היציאה לטעימות. חשוב לוודא שאינכם רעבים או שיכורים יתר על המידה, שכן אלו עלולים להשפיע על טעם האוכל.

החליטו על תקציב

בחירת קייטרינג יכולה להיות תהליך יקר . עם זאת, ישנן דרכים לחסוך כסף. לפני שתתחיל לקנות, עליך לקבוע את התקציב שלך. כדאי לבחור בקייטרינג שיוכל לספק שירות ואוכל איכותיים. כמו כן, תצטרכו לוודא שאתם בוחרים בחברה עם הפניות טובות.

השלב הראשון בקבלת החלטה על תקציב הוא להחליט על מספר האורחים המשתתפים באירוע. זה יעזור לך לקבוע כמה אוכל להגיש ואיזה סוג קייטרינג הכי יתאים לצרכים שלך.

שנית, עליך להחליט על תקציב הכולל את עלות ההזמנות והבידור. פריטים אלה אינם כלולים בדרך כלל בשירותי קייטרינג. עם זאת, הם יכולים להצטבר מהר.

לבסוף, עליך להחליט על תקציב לתכנון עבור משקאות ואלכוהול. רוב הקייטרינגים יפעלו לפי מודל תמחור של דולר לאדם. אתה יכול להשתמש במסננים של ezCater כדי להגדיר תקציב לאירוע שלך.

חלק מהקייטרינגים גובים עמלות נוספות, כגון פקקים, הקמה, משלוח, חיתוך ותשר. אתה יכול גם להימנע מתשלום אגרה גדולה אם אתה מתכנן להגיש מזנון במקום ארוחה לשבת.

כדאי גם לשאול את הקייטרינג אם הוא מספק טעימות. אלה חשובים כי תלמדו על האוכל ועל צוות השירות. הם גם דרך מצוינת להימנע מהפתעות.

כדאי גם לבחור קייטרינג שמוכן לדון בכל החששות שיש לכם לגבי האירוע שלכם. שאילת שאלות יכולה לעזור לך להבין טוב יותר את האירוע שלך ולהגביר את הביטחון שלך בקבלת החלטה.

הקייטרינג שתבחר צריך להיות בעל ניסיון גם במיקום האירוע. זה יעזור להבטיח שהכל יעבור בצורה חלקה.

שקול הגבלות תזונתיות

התחשב בהגבלות תזונתיות בעת בחירת קייטרינג הוא צעד חכם. זה לא רק עוזר להבטיח לאורחים שלך לאכול מגוון של מאכלים, אלא הוא גם מאפשר לך לספק מגוון רחב יותר של פינוקים טעימים.

לדוגמה, ייתכן שתחליט להגיש מנת לובסטר אורחים. זה לא רק מוסיף לתקציב האוכל שלך, אלא גם יהפוך את החתונה שלך לאירוע בלתי נשכח עבור כל המעורבים.

ייתכן שתחליט להציע תפריט נפרד לאורחים עם הגבלות תזונתיות. אתה יכול לבחור להגיש ארוחה כשרה, או ארוחה ללא גלוטן, או אולי ארוחה פסקטרית. סביר להניח שכל סוגי התפריטים הללו יעלו יותר מארוחה מסורתית, לכן כדאי לקחת בחשבון את תקציב הקייטרינג שלך לפני שתחליט על תפריט.

הדרך הטובה ביותר ליישם הגבלות תזונתיות היא לוודא הקייטרינג שלך יודע על הצרכים התזונתיים המיוחדים של האורחים שלך. חלק מהצרכים הללו עשויים להיות תרבותיים, דתיים או רפואיים באופיים. חלקם עשויים אפילו לסבול מאלרגיות או אי סבילות למזון.

ייתכן שתרצו גם לבקש מהקייטרינג שלכם הצעות כיצד לתת מענה לצרכים אלו. אם האורחים שלכם לא רגילים למגוון של אפשרויות מזון, מומלץ להפריש חלק קטן מהתפריט שלכם לאורחים אלו. ייתכן שהם גם ירצו להביא אוכל משלהם לאירוע, או לאכול בחדר פרטי.

ישנן דרכים רבות להבטיח שהאורחים שלכם יזכו לאכול את המאכלים שהם אוהבים בחתונה שלכם. מהגשת מגוון מאכלים ועד לספק אפשרויות מזון נוזלי ורך לבעלי צרכים מיוחדים, אתה יכול להבטיח שהאורחים שלך יוכלו ליהנות מהחתונה שלך.

קייטרינג בגבעתיים כשר למהדרין הרב מחפוד

דילוג לתוכן