בין אם אתם מתכננים ארוחת ערב קטנה לחברים או אירוע חברה גדול, בחירת קייטרינג היא החלטה חשובה. כדי להבטיח שאתה מקבל את האיכות והשירות הנכונים, הנה כמה טיפים לבחירת קייטרינג.
הערך את המצגת
קיום מצגת טובה אינו מוגבל למילה המדוברת . זה יכול לכלול דוגמאות פיזיות, סטטיסטיקות ואפילו השתתפות קהל. מומלץ לשקול מה אתה רוצה להשיג ואיך להגיע לשם. תוכנית התקפה טובה היא מקום טוב להתחיל בו.
הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא סיעור מוחות. תחשוב על נושא טוב ונושא טוב ואתה מוכן ללכת. אתה יכול גם לעשות הרבה סיעור מוחות באינטרנט. כדי להפוך את חוויית סיעור המוחות שלך לפרודוקטיבית ככל האפשר, השתמש במחברת עם גופן קל לקריאה והשתמש בפתק דביק כדי לרשום כל מחשבה שעולה לך בראש.
קבל הפניות מחברים, משפחה, או אפילו חברים לעבודה
בין אם אתה פותח עסק קייטרינג או עוסק בעסק כבר שנים, קבלת הפניות מחברים, משפחה או אפילו חברים לעבודה היא חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק שלך. למעשה, מחקר שנערך על ידי בית הספר לעסקים בוורטון באוניברסיטת פנסילבניה מראה שללקוחות מופנים יש ערך חיים גבוה יותר מאשר ללקוחות שאין להם הפניות.
כאשר אתה מקבל הפניות מחברים, משפחה, או חברים לעבודה, ישנם מספר טיפים שתוכלו להשתמש בהם כדי להגדיל את הצלחתכם. אחד מאלה הוא לתקשר עם הלקוחות שלך בצורה משמעותית. זה כולל מענה לשאלותיהם ומענה להערותיהם ברשתות החברתיות. זה יכול לעזור לך לבסס את עצמך כמומחה, מה שיגרום לך יותר לקבל הפניות.
תוכל גם להציע תגמולים לאנשים שמפנים את העסק שלך לאחרים. לדוגמה, אתה יכול לתגמל מישהו שמפנה חמישה לקוחות ב-$10 הנחה על הרכישה הבאה. זוהי דרך מצוינת להביא יותר הפניות, ואתה יכול אפילו לשלם את התגמולים לאורך זמן.
אסטרטגיות ההפניה הטובות ביותר ידרשו גם מחקר לקוחות. זה יעזור לך לפתח אסטרטגיית שיווק יעילה שתגיע לקהל הלקוחות הייחודי שלך. אתה יכול גם להשתמש במחקר זה כדי להשוות את אסטרטגיית ההפניה שלך לערוצי שיווק אחרים. לדוגמה, אם אתה מסעדה, ייתכן שתרצה להשוות את ההפניות שלך לברושורים, פליירים ושיטות שיווק מסורתיות אחרות.
תוכל גם להוסיף gamification לאסטרטגיית ההפניה שלך. אם מישהו יפנה לעסק שלך, הוא עשוי לקבל תמריצים כגון ארוחה חינם או קינוח חינם. חשוב לבחור את התגמולים המתאימים ביותר לעסק שלך. אתה צריך גם לשקול את התגמולים המקסימליים שלך, שאמורים להיות בקנה אחד עם ה-CLTV של הלקוח שלך.
חשוב לשמור על מאמצי השיווק שלך לאחר כל עסקה. זה יעזור לך לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלך ולהשאיר אותם מתעניינים בעסק שלך. אולי תרצה לשקול תוכנית נאמנות או תגמולים מדורגים, שיכולים גם לעזור לך לקבל יותר הפניות. זה יכול להוסיף להכנסות שלך ולהשפיע לטובה על מאמצי השיווק שלך במשך חודשים או אפילו שנים.
סמוך על האומץ שלך
בין אם אתה מחפש לשכור קייטרינג חדש או שיש לך כבר התחלת לעבוד עם אחד, לסמוך על הבטן שלך יכול לעשות הבדל עצום. תחושות בטן הן לא תמיד מקור המידע המדויק ביותר, אבל הן יכולות להיות שימושיות מאוד במצבים מסוימים. בדיקת תחושות הבטן שלך ושימוש בהן כמדריך לקבלת החלטות היא הדרך הטובה ביותר לפתח את הכישורים האינטואיטיביים שלך.
אינטואיציה היא מיומנות, ולוקח זמן לפתח אותה. אדם שטוב לסמוך על הבטן שלו למד מטעויות ועבד כדי לבנות את כישוריו. כאשר אתה מרגיש אינסטינקט בטן, עליך להעריך אותו באמצעות האינסטינקטים והסביבה שלך. אם תתעלם מהרגשות שלך, תטיל ספק ביכולות שלך ותחמיץ הזדמנויות חשובות.
עליך גם לבדוק את הבטן שלך על ידי שאילת שאלות לפני קבלת החלטות כלשהן. פעולה זו תעזור לך להפחית את הסיכון לכישלון. אתה יכול גם לעקוב אחר האינסטינקטים שלך על ידי ניהול יומן. פעולה זו תאפשר לך לזהות דפוסים וטריגרים ולבנות מאגר מידע. אם אתה מתקשה לבטא את האינסטינקטים הבטן שלך, בקש ממישהו שאתה סומך עליו שיעזור לך. אם אתה מרגיש חרד, למשל, ייתכן שיש לך אינטואיציה שמרמזת על בעיה בזוגיות. אם אתה מרגיש רגוע, לעומת זאת, ייתכן שתהיה לך תחושת בטן שאתה מוכן לעבודה חדשה. ייתכן גם שתהיה לך תחושת בטן שמערכת יחסים חדשה תואמת יותר מקודמתה.
תחושת בטן טובה יכולה להצביע על עבודה חדשה, מערכת יחסים בריאה יותר או זוגיות טובה יותר. זה יכול גם להצביע על כך שיש לך תפקיד שגדל או שאתה מוכן לשינוי. עם זאת, לעולם אל תלך לפי הרוב, ותמיד צריך לקבל החלטה על סמך האינסטינקטים הבטן שלך. אם תעקבו אחרי הבטן שלכם, תוכלו לקבל החלטות חשובות ולהתבלט מהקהל. זה יכול להיות כלי רב ערך במצבים מקצועיים ואישיים. זה יכול להיות בונה אמון מדהים, וזה יכול להיות משנה משחק בחיים שלך. הפוך את זה להרגל!
קייטרינג בכרמיאל כשר למהדרין הרב מחפוד